Kovin mukavaa ei reklamointi koskaan ole, ja voisi veikata, että monelta jää pahoistakin virheistä valitus tekemättä. Varsinkin kun väsytystaktiikka on vastapuolen suurin valtti. Mutta yleensä aiheellinen reklamointi kuitenkin kannattaa, ja kun vain on sitkeä, haetaan, viedään ja tuodaan lopulta kiltisti uutta tilalle.
Voi vain kuvitella loppun asti tingityn tuotteen kuljetuskustannuksista ja reklamaatiokorjauksista tai kokonaan uuden tekemisestä aiheutuvia kuluja. Luulisi ettei firmoilla olisi varaa tehdä paskaa. Ainoa selitys sille että paskaa kuitenkin suolletaan markkinoille on se, että se suureksi osaksi osuu ja uppoaa. Ja tietysti riittävien katteiden kera.
Bambuparketteihin olimme yleisesti ottaen oikein tyytyväisiä. Sen sijaan porrasnokkalistat paljastuivat aivan väärän värisiksi. Lopulta pääsimme ratkaisuun, jossa palautamme kokonaan nuo listat, sillä emme voi odottaa tammikuulle asti uutta erää (josta ei edelleenkään olisi takeita että stemmaisivat parkettiin). Saamme listojen osalta 75 % hyvityksen, jota itse ehdotimme, alkuperäisestä hinnasta. Puiset porrasnokkalistat korvaamme nyt metallisilla.
Corian-tasojen osalta ei tarvinnut edes paljon taittaa peistä. Virheet olivat tosin sitä luokkaa, että Tervastasonkin päässä niitä ihmeteltiin. Toimittamistani kuvista kävi selkeästi ilmi, että toimitetut allastasot olivat maanantaikappaleita. Hakevat ne keskiviikkona tehtaalle ja toimittavat uudet ASAP.
Mutta vaikka onkin aina tyytyväinen siihen, että viallinen tuote korvataan rahallisesti tai uudella, on kaikki säätö aina hukkaan heitettyä aikaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Okei no nyt saa kommentoida ja neuvoa!